- Produsele se livrează de către un Transportator desemnat (ales de noi), de luni până vineri. Comenzile efectuate în zilele de sămbătă şi duminică vor fi procesate luni.
- Pentru comenzile a căror valoare este de pănă la 200 lei se percep următoarele taxe de livrare:
- livrare la domiciliu: taxa de livrare este 20 RON pentru colete cu greutate până la 3 kg; pentru coletele ce depăşesc 3 kg se percepe 2 lei/kg.

- livrare în easybox - SameDay Courier: taxa de livrare este de 17 lei pentru colete cu greutate până la 3 kg; pentru coletele ce depăşesc 3 kg se percepe 2 lei/kg.
- Comenzile a căror valoare este mai mare de 200 lei beneficiază de transport gratuit, indiferent de modul de livrare: la domiciliu sau în easybox - SameDay Courier.
- Valoarea comenzii este suma produselor aflate în coşul de cumpărături (fără taxa de livrare).
- Dacă aţi optat pentru sistemul de plată ramburs (numerar sau cu cardul la curier) trebuie să ştiţi că pentru procesarea rambursului nu se percep taxe suplimentare.
- Uzual termenul de expediere este de 24 de ore de la primirea comenzii şi alte 24 de ore pentru livrare.
- Din motive independente de voinţa noastră expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se poate realiza în termen de maxim 72 ore de la confirmarea comenzii, prin email şi/sau prin SMS. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucrătoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
- Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea produselor pe durata transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației în vigoare.
Atenţie !
- În cazul în care coletul vă este înmănat deteriorat, deschis, cu produse lipsă, refuzaţi recepţia acestuia, faceţi fotografii ale coletului şi cereţi curierului intocmirea procesului verbal de recepţie-daune în care specificaţi modul cum a fost livrat coletul, după care cereţi curierului returul coletului. Fotografiaţi şi procesul-verbal de recepţie-daune. Fotografiile trebuie trimise pe adresa de email office@woodworkshop.ro.